06 agosto 2013

<< Chic'alicious!! >> #6


                                     
Today at Chic'alicious, color your life!!! ...once again.... ;)




 

Skirt - from the 80's, is my sister's.
T-Shirt x Mauricio Teodoro Tattoo 
Studded belt - local store
Flatforms x Sarahworld - SS13
 
 
 
 
The key is the four-color pleated skirt.
Is my sister's and I take full advantage, with sneakers or lady like, it makes me rock the concrete!
 
The black t-shirt is a present from tattoo artist Mauricio Teodoro, a reminder of our visit to his studio in Sao Paulo..... and it came with a wonderful japanese "ama" tattooed on the inside of my arm. ;D
Thanks for your art, Mestre Mauricio.

I got the thin studded belt at a local store, don't remember where, no label in it.

The flatforms are from Sarahworld, the ecochic label by designer Sara Navarro. Finallly, one of my Chic'obsessions fall into my closet. They are super comfy! I put them on for the first time in a busy day, left home at eight o'clock and arrived at ten in the night ... and not a wound, or anything like that, came home with my feet fresh as a daisy.
100% recommended footwear: is chic, comfortable, is eco, is 100% made in Spain ... Could you ask for anything else!!?  
 
For those who doesn't know what an "Ama" is, here... this is for your eyes. 
 
 
 

Japanese Ama divers


***
 
 
 
Hoy en  Chic'alicious, ponle color a la vida! ... una vez más .... ;)

La clave es la falda plisada de cuatro colores.
Es de mi hermana y yo le saco el máximo partido, con zapas o en plan lady , me lo da todo!!.
 
La camiseta negra es un regalo del artista tatuador Mauricio Teodoro. Un recuerdo de nuestra visita a su estudio en Sao Paulo... me llevé eso y la maravillosa AMA japonesa que me tatuó en el interior del brazo. ;)

El cinturón fino de tachuelas lo conseguí en una tienda local, no recuerdo dónde.

Las planaformas son de Sarahworld, la firma ecochic de la diseñadora Sara Navarro. Una de las chic'obsessions que por fin caen en mi poder. Son súper cómodas, las estrené en un día de mucho trabajo, salí de casa a las ocho de la mañana y llegué a las diez de la noche... y ni una herida, ni un roce, fresca como una rosa. Calzado 100% recomendable, es chic, es cómodo, es eco, es 100% made in Spain... qué más quieres??!!





  ^_^


No hay comentarios: